Blog
Seneste indlæg
Krisekommunikation om coronavirus
Krisekommunikation om coronavirus Risikoen for kriser er et grundvilkår for virksomheder. Uanset om krisen opstår som følge af interne eller eksterne faktorer (såsom den aktuelle coronavirus), skaber krisen et akut behov for orientering og information hos både...
Få større effekt af PR og SoMe
PR og SoMe: Effekt er summen af indtryk over tidMedielandskabet bliver mere og mere komplekst, og det gør kanalvalgene sværere end nogensinde før – eller gør det? Der findes ikke kun én vej til målgruppen, og derfor drejer det sig ikke om at tage ét enkelt kanalvalg,...
Lad kunderne fortælle om jeres succeser
Kundecases Forsøger I at imponere jeres potentielle kunder med smarte og selvrosende floskler? Hvis I på troværdig vis skal overbevise om, at jeres produkter eller ydelser skaber værdi for kunderne, skal der mere til end egne udsagn. Det kræver ekstern validering, og...
DR – Medieudviklingen 2019
4 vigtige konklusioner om danskernes ændrede medievaner Uanset om man som virksomhed vil rekruttere medarbejdere, sælge produkter eller skabe awareness, handler kommunikation grundlæggende om at have de rigtige budskaber på de rette kanaler. For at kunne vælge...
Employer branding
Styrket rekruttering og højere trivsel med employer branding Kampen om kvalificeret arbejdskraft har aldrig været hårdere, og det lider mange danske virksomheder under. Og ofte er det med god grund. I mange virksomheder fylder kommunikation om produkter, service...
Skab effekt med kommunikationsstrategien for 2020
Nyt år, samme strategi... Eller? En opfordring til omtanke, inden plejer overtager det daglige arbejde med kommunikation Kalenderen siger 2020, og det er tid til at definere årets målsætninger i kommunikationsstrategien for 2020. Skal kommunikationsstrategien for...
Populære indlæg
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.