Blog
Seneste indlæg
Har I fundet jeres stemme?
Kære eller hej du? Tekniske termer for de indviede eller klar tale for alle? Funktionelle direktiver i punktform eller følelsesmæssige stemninger i lange sætninger? Har I besluttet, hvordan virksomhedens stemme lyder, eller lader I det være op til hver enkelt...
Sådan skaber en grundfortælling værdi i hverdagen
En grundfortælling i skuffen er ikke meget værd. Den skal naturligvis ud at leve og skabe både intern og ekstern retning for kommunikation. Mangler du inspiration til, hvordan passiv viden for de få forvandles til aktive handlinger for de mange? Så skal du læse med...
“Godt man ikke er Lagkagehuset”
"Godt man ikke er lagkagehuset"Skattely, statens hjælpepakker og boykot. Vrede kommentarer på Facebook og hængt ud i medierne. Det blev pludselig hverdagen for bagerkæden Lagkagehuset, da virksomheden blev kastet ud i en shitstorm. Den instinktive respons fra mange...
Sådan undgår du coronawashing
Sådan undgår du coronawashingI krisetider kan det være en udfordring at finde den rette vinkel og volumen i virksomhedens kommunikation. Skal man opretholde samme frekvens i kommunikationen, må man gerne fremhæve succeshistorier, og hvordan undgår man...
Skal man klappe i eller kommunikere under COVID-19?
COVID-19, corona og krise. Medierne er fyldt med seneste informationer, eksperters meninger og danskernes holdninger til den nye hverdag med COVID-19. En ubuden gæst har inviteret sig selv ind i menneskers liv over hele kloden og forandret vores hverdag. Men betyder...
10 sproglige råd til bedre onlinemøder
Når det kommer til videomøder, er vejen fra virtuel begejstring til forvirring og frustration ganske kort. Ofte går det galt, fordi vi følger de sproglige spilleregler fra fysiske møder, selvom videomødets sproglige spilleregler er helt særlige. Derfor har vi samlet...
Populære indlæg
Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget.