Et stærkt fundament på bare tre uger
En grundfortælling er et solidt fundament i enhver virksomhed eller organisation. Når den er bygget op, har man platformen, som øvrige kommunikative aktiviteter skal bygge på.
Det betyder ikke, at det skal tage lang tid at skabe en stærk grundfortælling. Hvis den rigtige viden og værdierne findes kan en stærk grundfortælling bygges op på kort tid. Det er vores samarbejde med AHT A/S et godt eksempel på. Efter blot 3 uger stod AHT A/S med et færdigt fundament bestående af grundfortælling, logo, hjemmeside, brochure, visitkort, direct mail og PR-indsats.
I tæt samarbejde med Kragelund byggede vi fundamentet til et helt nyt firma på bare 3 uger Jeg var overrasket over, hvor effektiv processen var, og hvor hurtige de var til at forstå, hvad vi gerne ville, og hvordan vi gerne ville fremstå.
Grundfortællingen er vores fortælling, og vi bruger den aktivt
Fra idé til identitet
AHT A/S leverer mekaniske transmissioner. I en konservativ branche med store spillere vil virksomheden rette fokus tilbage på kunderne.
Idéerne var der, men den færdige identitet manglede. AHT A/S startede fra bunden, men allerede få uger senere stod den nyopstartede virksomhed med en færdig identitet, som kunne sende dem ud på deres mission om at levere mekaniske transmissioner til kunderne: til formålet, til tiden og til prisen.
Værdierne til AHT A/S’ identitet fandtes allerede, men de skulle samles til en grundfortælling, som kunne fungere som fundament for virksomhedens visioner. Hos Kragelund Kommunikation er vi eksperter i at trække trådende fra idé til færdig identitet ved at sætte os ind i virksomheders viden og virkelighed. AHT A/S vil være en troværdig og professionel partner, som sætter kunden først gennem en skarpt skåret organisationsstruktur, hvor vejen til faglig sparring med fagpersoner er kort. AHT A/S består af erfarne folk, som vil gøre tingene på en ny måde. Idéen om AHT A/S fik vi samlet til en stærk grundfortælling, som udgør fundamentet for virksomheden fremover.
Processen styres med hård hånd
Det er ingen en selvfølge, at man kan gå fra idé til færdig grundfortælling på tre uger. Det kræver, at processen styres med hård hånd. Vi går op i processen og sikrer, at alting foregår i den optimale rækkefølge, så den enkelte virksomhed opnår det optimale resultat.
Med afsæt i grundfortællingen blev AHT A/S’s visuelle identitet skabt i et tæt samarbejde med vores gode venner moesgard, som satte virksomhedens logo og grafiske identitet i verden.
Vi leverede en samlet pakke til AHT A/S med afsæt i grundfortællingen, som skal etablere virksomheden som mere end en leverandør. AHT A/S er faglige problemknusere. Da fundamentet var på plads, kunne de andre sten nemt tilføjes til byggeriet: direct marketing indsat, PR, opstart af LinkedIn og hjemmeside mm. Det gør livet nemmere og mere effektivt at alle byggestenene kan fås samme sted.