De nye tendenser sætter scenen for vores værdier, liv og drømme. Og for kommunikation og markedsføring.
Vi var med på Formlandmessen i august og giver dig her tre tendenser, du ikke kan undgå.
Duften af jord. Natur i alle afskygninger. Råt, ærligt og jordnært. Det er, hvad man skal satse på, hvis man kigger på
udstillerne til efterårets Formland. Vi var med til åbningen, og der er ingen tvivl om, at botanik, nordisk enkelhed og
jordnære farver er gennemgående temaer.
Kork, pap og papir
Drømmer du om en potteskjuler af papir, en termokop af kork eller en lampeskærm af genbrugspap? Så er det den
helt rigtige ønskeseddel, du har skrevet. Der er nemlig ingen tvivl om, at disse tre materialer er de mest populære
lige nu. Træ er stadigvæk det primære materiale, når vi snakker om møbler og interiør, men det har fået stor konkurrence
fra kork, pap og papir.
Generelt hylder den kommende sæson omtanke og ansvar for miljøet både i produkt og produktion, så er du også
glad for genbrug, har du ramt tidens tendens perfekt.
Byd naturen indenfor
Palmer, kaktusser og bladprint kommer til at pryde vores stuer, og
naturens liv og lys bliver omdrejningspunktet i vores hjem. Har du ikke
grønne fingre, skal du nok få det, for “indoor gardening” bliver kun større.
Uanset årstid handler det om at gribe sæsonens muligheder og tage
dem med indenfor. Naturens lethed afspejler sig også i tidens materialer,
og især bambus vinder frem som aldrig før.
Jordnære nuancer
Farvepaletten guider os i retning af moder naturs varme og jordnære
farver som grå, rødbrun og råhvid. Nuancerne skal være med til at
underbygge den autentiske indretningsstil i vores hjem og skabe rum
til at fokusere på de nære og betydningsfulde værdier i livet
Hvis du vil vide mere om, hvordan vi kan sætte dine produkter i scene og ramme forbrugernes drømme, så kontakt ">Gitte.