Parasollen på workshop

Hvordan sikrer man synergieffekt på tværs af en række administrationer, der er lokaliseret rundt omkring i hele landet? De er af forskellig størrelse, nogle private, andre offentlige og nogle med få ressourcer andre med flere. Man skræddersyer et seminar med involverende workshops, der engagerer på trods af deres forskellighed.

ISS, Coop, regionerne samt størstedelen af landets kommuner er medlemmer af Parasollen, som Kragelund har haft fornøjelsen af at holde en dynamisk workshop for. De 80 deltagere administrerer til dagligt feriehuse, og på det årlige møde fik de inspiration om danskernes medievaner og viden om kommunikation på de forskellige platforme.

Vi tilrettelagde en workshop, skræddersyet på baggrund af en række undersøgelser blandt medlemmerne, og resultatet blev handlingsorienterede tiltag til at styrke vidensdeling og markedsføring. Formen var en blanding af korte oplæg og stramt styrede øvelser.

Grupperne blev inddelt i forhold til administrationernes størrelser, så de daglige udfordringer og arbejdsopgaver lignede hinanden. På den måde blev der lagt op til et større samarbejde og en bedre vidensdeling på tværs af de mange administrationer. Et af formålene med workshoppen var også at skabe synergieffekt, der varede langt efter årsmødet.

Trænger din organisation også til et indblik i tidens trends og det komplekse medielandskab? Måske et eftersyn af jeres kommunikative værktøjskasse? Med et seminar og en skræddersyet workshop rammer vi jeres behov for fornyelse.

Kontakt os for at høre mere.

/*