Ny fortælling styrker Farstrup Furnitures turnaround
Farstrup Furniture er en stolt og traditionsrig dansk virksomhed, der har skabt unikke kvalitetsstole- og møbler af de bedste materialer i mere end 100 år. Men blandt andet stigende konkurrence pressede virksomheden, som gennem en årrække gav underskud.
I 2017 overtog en ny investorkreds Farstrup for at bringe virksomheden tilbage på rette spor og udnytte det betydelige potentiale, som lå i det velkendte brand.
I forbindelse med Farstrups turnaround ønskede de nye ejere at signalere, at Farstrup er en moderne virksomhed med sine rødder forankret i det velkendte brand.
Grundlæggende budskaber på plads
Farstrups image har altid været forbundet med høj kvalitet og stor funktionalitet, men det var afgørende, at design blev prioriteret højere, og at dette blev gjort med respekt for traditionerne.
Derfor skrev vi en dialogbaseret, markedsberedt grundfortælling, der skærpede budskaberne og satte retningslinjer for markedsføringsstrategien. Målet med grundfortællingen var at bygge bro mellem det velkendte brand og Farstrup i dag og i fremtiden.