“Hvor ser du dig selv om to år?”
Det er med god grund et klassisk spørgsmål. Når du kender dit mål, er det meget nemmere at finde vejen derhen – både for personer og for virksomheder.
Trendsættende for villahaven
For PLUS er svaret klart: de vil være et trendsættende brand i forhold til villahaven. Vi har hjulpet PLUS på vej mod denne position med en strategisk kommunikationsindsats i form af alt fra annoncer, PR, events til et skarpere grafisk layout. I centrum for strategien og alle tiltag står 7 personas, som sikrer, at alle tiltag rammer de forskellige kundegrupper i øjenhøjde og ad de rigtige kanaler.
Annonce ryger helt til tops
Idényt er Danmarks største hus- og havemagasin i både oplag og læsertal og derfor et oplagt valg for Plus at annoncere i. Vores helsides annonce med havelounge og hyggekrog røg helt til tops i Idényts analyse: en læseværdi på 42 procent mod normalt 26 procent.
Ligesom 809.783 læsere svarede, at de blev inspireret af annoncen. Annoncen blev dermed et vigtigt skridt på vejen mod det nye brand som en trendsættende virksomhed. Vil du også inspireres?
Lignende kunder
ALDI, Color Line og Bascon.