Grundfortælling sætter ord på AVK’s arbejde med verdensmål

AVK er blandt verdens førende ventilproducenter. Virksomheden beskæftiger næsten 4000 mennesker over hele verden og bæredygtighed er en vigtig del af virksomhedens DNA.

Med en på mere end 5 mia. kr., produktionsselskaber i mere end 30 lande og beskæftigelse af 3935 medarbejdere på verdensplan er AVK en af verdens førende ventilproducenter.

AVK er imidlertid også en virksomhed med bæredygtighed i DNA’et. Men hvordan formidler man til markedet, at AVK’s ventiler ikke bare er af højeste kvalitet, men også bidrager positivt til FN’s verdensmål gennem mindskning af vandtab og fokus på vedvarende energi?

Budskaber bygger bro

I september 2015 vedtog FN sine verdensmål om en bæredygtig fremtid. Mål nr. 6, 7 og 11 omhandler rent vand til alle, 100 % vedvarende energi og bæredygtige byer og lokalsamfund overalt. Gennem grundig research og interviews med kernemedarbejdere skrev vi derfor en markedsberedt grundfortælling, der bygger budskabsmæssig bro mellem AVK og FN’s verdensmål.

At tale sig ind i diskursen

Ved at synliggøre forbindelsen mellem AVK og verdensmålene bliver det muligt at tale sig ind i den aktuelle diskurs om bæredygtighed og gøre kunder overalt i verden opmærksomme på, at AVK er et økonomisk, bæredygtigt og ansvarligt valg for en grønnere fremtid for alle.

 

Vil du høre mere?

Arbejder du også med FN’s verdensmål og vil høre mere om mulighederne for at synliggøre arbejdet i jeres kommunikation? Så giv os et kald på 30 34 14 85 eller kontakt os her.

/*