Byggevarehus i Bo Bedre

BAUHAUS

case bauhausBauhaus sælger ikke kun havehynder til tilbudsjægere og træplanker til gør det selv-mænd. Bauhaus sælger drømme, viden og livsstil og vil gerne profilere sig som inspirationsgeneratorer og trendsætter. Men er det muligt at få et byggevarehus i de danske boligmagasiner?

Svaret er ja, men det kræver skarp PR, der retter spotlight på Bauhaus som en vigtig spiller med fingeren på pulsen og hotte varer på hylderne, når det kommer til moderne boligindretning og trendy styling af haven.

Taletid giver omtale
Bauhaus har den vigtige viden og de rigtige produkter, men det rækker ikke langt, hvis der ikke er nogen, der ved det. Det fordrer, at de rigtige historier fortælles på de rigtige tidspunkter og at journalisterne kender til virksomhedens produkter og nyheder. Derfor tog vi Bauhaus med på en rejse rundt til landets førende medier.

Med et stramt program og en tur tætpakket med møder, præsenterede vi Bauhaus for 10 one-to-one møder, hvor Bauhaus fik taletid og begejstrede bolig –og havejournalisterne. Siden turen er Bauhaus landet i danske magasiner og ugeblade i meget større omfang end tidligere. Klip, læsertal og annoncer er stukket af med raketfart.

 

Følg os

Vi er medlem af

IPRN Kragelund KommunikationKreativitet & Kommunikation Kragelund Kommunikation
Erhverv Aarhus Kragelund KommunikationDansk Erhverv Kragelund Kommunikation

Persondatapolitik

Vil du vide mere om, hvordan vi behandler indsamlede oplysninger?

Read more