Bauhaus satser på kvinder med ”Women’s Night”

Hvordan bliver et byggevarehus omdannet til kvindernes mekka for en aften? Vores kunde Bauhaus tilbyder kvinder i alle aldre med en handy-man i maven og gør-det-selv tanker at deltage i deres arrangementer ”Women’s Night”. Alle deltagerne bliver klædt på til både indendørs og udendørs gøremål hjulpet på vej af de bedste tricks fra fagfolk i Bauhaus.

I september måned har vores opgave været at synliggøre arrangementerne i 17 varehuse rundt om i landet med lokal PR. En skarpt vinklet presseindsats med lokal forankring skal være med til at booste kendskabet til varehusene og er afgørende for at brande Bauhaus som meget mere end et traditionelt byggevarehus. Indsatsen resulterede i masser af omtale i distriktsaviser og lokale dagblade samt hele to tv-indslag på TV2 Nord og TV2 Syd.

Se tv-indslagene her:

 

Se også vores case med Mejeriforeningen omkring l

/*