Hemsedal, hytter og meget mere

Color Line

forside case, Color Line, Terne Bjørnsen, GeiloColor Line sælger færgeoverfarter fra Danmark til Norge. Færgeforbindelsen er den hurtigste og hyggeligste rute, når turen går til Norge. For Color Line betyder det, at Norges popularitet som feriedestination har direkte indflydelse på, hvor godt virksomheden kører. Derfor er Color Line konstant på arbejde for at styrke og sikre Norges ry.

Ikke kun en vinterdestination
For mange danskere er Norge typisk forbundet med Hemsedal, hytter og halvdyre restaurantpriser. Det er naturligvis et både uretfærdigt og forenklet synspunkt. Et stort land som Norge har meget mere at byde på, og det gælder ikke kun i vinterhalvåret. Norge er en helårsdestination med attraktive seværdigheder og udfordringer for hele familien.

Dét budskab hjælper vi Color Line med at servere til deres primære målgruppe, børnefamilier, gennem strategisk kommunikation – både TV-reklamer, PR og markedsføring. Color Line satser stort på strategisk synlighed og forstår, at holdningsbearbejdning tager tid, kræver omtanke og ikke mindst et krystalklart budskab.

/*