Til kamp mod fordomme

ALDI

ALDI juleannonce tabloidALDI er en af verdens absolut største discount- og detailhandelskæder og er førende på en lang række store europæiske markeder og i Nordamerika. Koncernen har en stærk position og en sund vækst. Bare ikke i Danmark.

Her i landet er ALDI udfordret på både omdømme og salg. Vores opgave er derfor at markedsføre en global detailkæde, der er bedre end sit lokale rygte.

Produkterne som helte
Varedeklarationer, forbrugertest og professionelle blindsmagninger viser, at ALDI’s produkter er af høj kvalitet. ALDI tilbyder desuden en række unikke services, bytteordninger og garantier, der ikke kun matcher konkurrenternes, men ofte stikker dem.

ALDI leverer altså varen i form af høj kvalitet til lave priser, og de har gode produkthistorier at fortælle. Men historierne skal fortælles bedre og præsenteres flottere.

Fakta og forførelse
Alt arbejde, om det er strategisk, taktisk eller operationelt, har omdrejningspunkt i de gode produkter. Med fakta og forførelse skal falske forestillinger bekæmpes.

Vi står for den taktiske og operationelle markedsføring af ALDI på daglig basis. Helsides-annoncering i lokalblade og i de største danske dagblade samt løbende lokalannoncering. Outdoor-kampagner. Butiksmateriale. Radio. Husstandsomdelte flyers.

Det hele med produkterne som helte. Og altid til kamp mod fordommene.

Følg os

Vi er medlem af

IPRN Kragelund KommunikationKreativitet & Kommunikation Kragelund Kommunikation
Erhverv Aarhus Kragelund KommunikationDansk Erhverv Kragelund Kommunikation

Persondatapolitik

Vil du vide mere om, hvordan vi behandler indsamlede oplysninger?

Read more