FN’s verdensmål i AVK’s DNA

Med en rekordomsætning i 2017/18 på mere end 5 mia. kr., produktionsselskaber i mere end 30 lande og beskæftigelse af 3935 medarbejdere på verdensplan er AVK en af verdens førende ventilproducenter.

AVK er imidlertid også en virksomhed med bæredygtighed i DNA’et. Men hvordan formidler man til markedet, at AVK’s ventiler ikke bare er af højeste kvalitet, men også bidrager positivt til FN’s verdensmål gennem mindskning af vandtab og fokus på vedvarende energi?

Budskaber bygger bro

I september 2015 vedtog FN sine verdensmål om en bæredygtig fremtid. Mål nr. 6, 7 og 11 omhandler rent vand til alle, 100 % vedvarende energi og bæredygtige byer og lokalsamfund overalt. Gennem grundig research og interviews med kernemedarbejdere skrev vi derfor en markedsberedt grundfortælling, der bygger budskabsmæssig bro mellem AVK og FN’s verdensmål.

At tale sig ind i diskursen

Ved at synliggøre forbindelsen mellem AVK og verdensmålene bliver det muligt at tale sig ind i den aktuelle diskurs om bæredygtighed og gøre kunder overalt i verden opmærksomme på, at AVK er et økonomisk, bæredygtigt og ansvarligt valg for en grønnere fremtid for alle.

 

 

Vil du høre mere?

Arbejder du også med FN’s verdensmål og vil høre mere om mulighederne for at synliggøre arbejdet i jeres kommunikation? Så giv os et kald på 30 34 14 85 eller kontakt os her.

 

 

Læs mere om andre spændende opgaver, vi har hjulpet vores kunder

Skarpskåret survey gav Abena unik indsigt om potentielle kunder

Skarpskåret survey gav Abena unik indsigt om potentielle kunder

Grundfortælling sætter ord på AVK's arbejde med verdensmål

Grundfortælling sætter ord på AVK's arbejde med verdensmål

Ny fortælling styrker Farstrup Furnitures turnaround

Ny fortælling styrker Farstrup Furnitures turnaround

Mejeriforeningen inviterer til 'Projekt Sund Skole’

Mejeriforeningen inviterer til 'Projekt Sund Skole’

Ny strategi og hva’ så?

Ny strategi og hva’ så?

Hvad skal barnet hedde?

Hvad skal barnet hedde?

Toiletserie hittede hos bloggere

Toiletserie hittede hos bloggere

Hvad siger din målgruppe om dig?

Hvad siger din målgruppe om dig?

Skræddersyet seminar og workshop

Skræddersyet seminar og workshop

GLLRP-avis skarpt skåret til investorer og iværksættere

GLLRP-avis skarpt skåret til investorer og iværksættere

Rigtige mænd går i spa

Rigtige mænd går i spa

Mere end bare bygninger

Mere end bare bygninger

Den gode historie driver byudvikling

Den gode historie driver byudvikling

Video forenkler og formidler

Video forenkler og formidler

Storcenter storhitter i medierne

Storcenter storhitter i medierne

Til kamp mod fordomme

Til kamp mod fordomme

Toiletvaner: fra tabu til trend

Toiletvaner: fra tabu til trend

Byggevarehus i Bo Bedre

Byggevarehus i Bo Bedre

Én indgang til al kommunikation

Én indgang til al kommunikation

"Hvor ser du dig selv om to år?"

Færre ubehagelige samtaler

Færre ubehagelige samtaler

Fælles afsæt skaber fremtidens byudvikling

Fælles afsæt skaber fremtidens byudvikling

Hemsedal, hytter og meget mere

Hemsedal, hytter og meget mere

Kamp mod hashhandel på alle kanaler

Kamp mod hashhandel på alle kanaler

Følg os

Vi er medlem af

IPRN Kragelund KommunikationKreativitet & Kommunikation Kragelund Kommunikation
Erhverv Aarhus Kragelund KommunikationDansk Erhverv Kragelund Kommunikation

Persondatapolitik

Vil du vide mere om, hvordan vi behandler indsamlede oplysninger?

Read more